iBeauty blog: klanten

06-04-2021
Marie-Lore (iBeauty)

06-04-2021

Review all the way!

Verzamel waardevolle feedback


Review all the way!

Heb jij altijd al willen weten hoe klanten hun bezoek ervaren om zo op klantenbeleving in te kunnen spelen? Verzamel dan vanaf nu reviews. Met het iBeauty feedbacksysteem kan je jouw klanten om een review vragen. De reviews worden mooi verzameld zodat je een overzicht kan bewaren. Ook per behandeling zie je de scores zodat jij weet wat jouw topbehandelingen zijn of waar je op kan verbeteren! Hoe klanten hun bezoek ervaren bepaalt immers jouw succes.

Lees meer...

05-04-2021
Michel (iBeauty)

05-04-2021

Klantenkaart

Versterk de binding met jouw klanten.


Klantenkaart

​Een klantenkaart kan wonderen doen voor je salon. Het motiveert niet enkel je klanten om vaker langs te laten komen of producten bij jouw aan te kopen, maar het beloont ook de klanten die loyaal zijn. Hoe je een klantenkaart aantrekkelijk maakt, kan je hieronder lezen.

Lees meer...

04-03-2019
Michel (iBeauty)

04-03-2019

Verlaag de no-shows van je schoonheidssalon


Verlaag de no-shows van je schoonheidssalon

​Net op tijd gedaan met je vorige klant en alles netjes opgeruimd voor de volgende, maar de volgende klant komt helaas maar niet opdagen. Een no-show is ongetwijfeld het meest frustrerende fenomeen waar je als schoonheidssalon mee te maken krijgt.

Lees meer...

26-02-2019
Marie-Lore (iBeauty)

26-02-2019

Klantenkaart

Zet met iBeauty eenvoudig een spaarprogramma op dat jou past, wissel punten in en verhoog zo je klantenbinding.


Klantenkaart

​Aandacht, waardering en een persoonlijke aanpak, blijven belangrijk om jouw vaste klanten geliefd te laten voelen en zo jouw salon te onderscheiden van anderen.

Lees meer...

15-09-2017
Marie-Lore (iBeauty)

15-09-2017

Feature Friday #32 - Verbeteringen online reservatiesysteem

Verbeteringen online reservatiesysteem


Feature Friday #32 - Verbeteringen online reservatiesysteem

​Het online reservatiesysteem wordt vaak door jouw klanten gebruikt, het is dus fijn als dit er netjes uitziet. De schermen werden wat verfijnd, het is mogelijk om een korte boodschap te melden op de reservatiepagina en nieuwe klanten worden automatisch gekoppeld. Hoe handig!

Lees meer...

16-02-2017
Marie-Lore (iBeauty)

16-02-2017

Is jouw Skincare Centrum al ‘MEN-proof’?


Is jouw Skincare Centrum al ‘MEN-proof’?

​Hoe zal jouw Skincare Centrum er over tien jaar uitzien? Wie zullen uw klanten zijn? Voorspeld wordt dat in 2022 ongeveer 50% van de mannen in één of andere vorm een salon zullen bezoeken. Zijn jullie klaar om als eerste mee op deze blijvende trend te springen?

Lees meer...

23-02-2016
Marie-Lore (iBeauty)

23-02-2016

Tip 38: start met netwerken


Tip 38: start met netwerken

Netwerken: het lijkt wel het zoveelste modewoord, bedacht als marketingstunt. Toch is netwerken iets van alle tijden dat je in zowat alle situaties kan doen. Zowel professioneel als sociaal. Waarschijnlijk denk je nu: netwerken? Waar moet ik die tijd nog halen. Niets voor mij. Toch kan netwerken je vaak tot nieuwe inzichtingen brengen en je vooruit helpen in jouw zaak.

Lees meer...

Gratis registreren Demo aanvragen