iBeauty blog: klanten
06-04-2021
Review all the way!
Verzamel waardevolle feedback
Heb jij altijd al willen weten hoe klanten hun bezoek ervaren om zo op klantenbeleving in te kunnen spelen? Verzamel dan vanaf nu reviews. Met het iBeauty feedbacksysteem kan je jouw klanten om een review vragen. De reviews worden mooi verzameld zodat je een overzicht kan bewaren. Ook per behandeling zie je de scores zodat jij weet wat jouw topbehandelingen zijn of waar je op kan verbeteren! Hoe klanten hun bezoek ervaren bepaalt immers jouw succes.
05-04-2021
Klantenkaart
Versterk de binding met jouw klanten.
Een klantenkaart kan wonderen doen voor je salon. Het motiveert niet enkel je klanten om vaker langs te laten komen of producten bij jouw aan te kopen, maar het beloont ook de klanten die loyaal zijn. Hoe je een klantenkaart aantrekkelijk maakt, kan je hieronder lezen.
04-03-2019
Verlaag de no-shows van je schoonheidssalon
Net op tijd gedaan met je vorige klant en alles netjes opgeruimd voor de volgende, maar de volgende klant komt helaas maar niet opdagen. Een no-show is ongetwijfeld het meest frustrerende fenomeen waar je als schoonheidssalon mee te maken krijgt.
26-02-2019
Klantenkaart
Zet met iBeauty eenvoudig een spaarprogramma op dat jou past, wissel punten in en verhoog zo je klantenbinding.
Aandacht, waardering en een persoonlijke aanpak, blijven belangrijk om jouw vaste klanten geliefd te laten voelen en zo jouw salon te onderscheiden van anderen.
15-09-2017
Feature Friday #32 - Verbeteringen online reservatiesysteem
Verbeteringen online reservatiesysteem
Het online reservatiesysteem wordt vaak door jouw klanten gebruikt, het is dus fijn als dit er netjes uitziet. De schermen werden wat verfijnd, het is mogelijk om een korte boodschap te melden op de reservatiepagina en nieuwe klanten worden automatisch gekoppeld. Hoe handig!
16-02-2017
Is jouw Skincare Centrum al ‘MEN-proof’?
Hoe zal jouw Skincare Centrum er over tien jaar uitzien? Wie zullen uw klanten zijn? Voorspeld wordt dat in 2022 ongeveer 50% van de mannen in één of andere vorm een salon zullen bezoeken. Zijn jullie klaar om als eerste mee op deze blijvende trend te springen?
23-02-2016
Tip 38: start met netwerken
Netwerken: het lijkt wel het zoveelste modewoord, bedacht als marketingstunt. Toch is netwerken iets van alle tijden dat je in zowat alle situaties kan doen. Zowel professioneel als sociaal. Waarschijnlijk denk je nu: netwerken? Waar moet ik die tijd nog halen. Niets voor mij. Toch kan netwerken je vaak tot nieuwe inzichtingen brengen en je vooruit helpen in jouw zaak.