iBeauty blog: kassa
24-09-2021
Facturen maken en aanpassen van je webshop homepagina
Maak eenvoudig een factuur aan via de kassa.
Vragen klanten je af en toe of het mogelijk is om een factuur op te maken? Dat is vanaf nu mogelijk. Maak direct en eenvoudig een factuur aan voor jouw klant met melding van de bedrijfsgegevens. Verstuur gemaakte facturen onmiddellijk of later per mail of print ze uit om mee te geven of te versturen per post.
Daarnaast is het vanaf nu ook mogelijk om jouw startpagina van je webshop te personaliseren a.d.h.v. jouw productcategorieën. Zo wordt deze nog meer visueel, maar laat klanten ook veel gemakkelijker producten terugvinden.
06-04-2021
Review all the way!
Verzamel waardevolle feedback
Heb jij altijd al willen weten hoe klanten hun bezoek ervaren om zo op klantenbeleving in te kunnen spelen? Verzamel dan vanaf nu reviews. Met het iBeauty feedbacksysteem kan je jouw klanten om een review vragen. De reviews worden mooi verzameld zodat je een overzicht kan bewaren. Ook per behandeling zie je de scores zodat jij weet wat jouw topbehandelingen zijn of waar je op kan verbeteren! Hoe klanten hun bezoek ervaren bepaalt immers jouw succes.
05-04-2021
Klantenkaart
Versterk de binding met jouw klanten.
Een klantenkaart kan wonderen doen voor je salon. Het motiveert niet enkel je klanten om vaker langs te laten komen of producten bij jouw aan te kopen, maar het beloont ook de klanten die loyaal zijn. Hoe je een klantenkaart aantrekkelijk maakt, kan je hieronder lezen.
11-06-2020
Verkoop jouw producten online
Handige, eenvoudige en geïntegreerde webshop.
Steeds meer en meer verkoop gebeurt online. Het is dus niet verbazend dat ook de schoonheidsindustrie deze trend volgt. Wil je hier graag een graantje van meepikken, dan is online advies met verkoop de oplossing.
26-02-2019
Klantenkaart
Zet met iBeauty eenvoudig een spaarprogramma op dat jou past, wissel punten in en verhoog zo je klantenbinding.
Aandacht, waardering en een persoonlijke aanpak, blijven belangrijk om jouw vaste klanten geliefd te laten voelen en zo jouw salon te onderscheiden van anderen.
02-03-2018
Feature Friday #39 - Verzenden van een kassaticket - Dagontvangstenboek per agenda
Verzenden van een kassaticket - Dagontvangstenboek per agenda
Wanneer een afspraak afgerekend wordt, kan je nadien nog steeds het kassaticket mailen naar de klant, zo kan je de klant ten alle tijden van een kassaticket voorzien. Wanneer je in het salon met meerdere personeelsleden werkt kan een dagontvangstenboek per agenda handig zijn, zo zie je perfect wie wat heeft afgerekend.
13-06-2016
Tip 52: behoud het overzicht van je stock
Het is belangrijk voor iedere zaak om een goed overzicht te bewaren van de huidige stock. Kijk op regelmatige tijdstippen jouw stock na, zodat je precies weet wat in jouw salon als in de voorraad ligt te slapen. Zorg voor een goed kassasysteem dat je stock up to date houdt en waarin nieuwe bestellingen automatisch afgehandeld kunnen worden!