
21-01-2022 - Michel (iBeauty)
Vermijd dubbele boekingen
Controle op toestel of locatie
Wanneer je in het instituut met meerdere personeelsleden werkt en maar een beperkt aantal cabines of toestel ter beschikking hebt, is het nodig om controle op de cabines of toestellen te doen om dubbele boekingen te vermijden.

16-11-2021 - Michel (iBeauty)
iBeauty en Miss Wellness Beauty!
Onlangs gingen wij een partnership aan met Miss Wellness Beauty Belgium. Deze Nationale verkiezing gaat elk jaar op zoek naar de ambassadrice voor de beautysector. Aangezien we met iBeauty actief zijn binnen deze branche met ons online boekingsplatform gingen wij een samenwerking aan om iBeauty nog meer op de kaart te zetten bij diverse salons en om nog meer leveranciers te ontmoeten.

12-11-2021 - Michel (iBeauty)
iBeauty omdat ik mijn tijd wil investeren in mijn klanten.
Waarom Babershop StiiV voor iBeauty kiest
StiiV staat garant voor de authentieke ambacht van knippen van het haar, scheren, grooming en het behandelen van baard en snor zoals deze vroeger bestond.

04-11-2021 - Michel (iBeauty)
Knippen & plakken - kopiëren & plakken
Vul je agenda efficiënt
Je agenda is het hart van je zaak. Deze zo efficiënt mogelijk opvullen is dus erg belangrijk. Daarom is het mogelijk om een afspraak eenvoudig te verzetten of te herhalen door middel van deze te knippen of te kopiëren.

17-09-2021 - Michel (iBeauty)
Informeer je klanten nog beter
Mails op basis van de gekozen behandeling
Sommige behandelingen vragen je klanten om rekening te houden met bepaalde zaken vooraleer de behandeling kan plaatsvinden. Daarom is het mogelijk om je klanten te informeren door de herinneringsmail te personaliseren.

10-09-2021 - Michel (iBeauty)
iBeauty geeft de nodige rust als zaakvoerster
Waarom Yumi voor iBeauty kiest
Het schoonheidssalon Yumi hecht veel belang aan klantvriendelijkheid, persoonlijke aandacht in een ontspannen sfeer en vooral een kwalitatief resultaat! Lees waarom zij kozen voor iBeauty.

06-04-2021 - Michel (iBeauty)
Laat van je horen!
Nieuwsberichten sturen in enkele klikken
Op regelmatige basis van je laten horen is absoluut geen overbodige luxe. Zet jouw salon en jouw behandelingen eens in de kijker en werk zo aan de klantenbinding. Op die manier zie je klanten vaker bij je terug.

06-04-2021 - Marie-Lore (iBeauty)
Verzamel waardevolle feedback
Review all the way!
Heb jij altijd al willen weten hoe klanten hun bezoek ervaren om zo op klantenbeleving in te kunnen spelen? Verzamel dan vanaf nu reviews. Met het iBeauty feedbacksysteem kan je jouw klanten om een review vragen. De reviews worden mooi verzameld zodat je een overzicht kan bewaren. Ook per behandeling zie je de scores zodat jij weet wat jouw topbehandelingen zijn of waar je op kan verbeteren! Hoe klanten hun bezoek ervaren bepaalt immers jouw succes.