Michel (iBeauty)

17-09-2021 - Michel (iBeauty)

Informeer je klanten nog beter

Mails op basis van de gekozen behandeling


Mails op basis van de gekozen behandeling

​Sommige behandelingen vragen je klanten om rekening te houden met bepaalde zaken vooraleer de behandeling kan plaatsvinden. Daarom is het mogelijk om je klanten te informeren door de herinneringsmail te personaliseren.

Ondertussen weten we dat automatische afspraakbevestigingen en -herinneringen belangrijk zijn om de kans op no-shows te verminderen. Maar wist je ook dat je deze mailings kan aanpassen op basis van de gekozen behandeling? 

Er zijn misschien wel enkele behandelingen die wat extra vragen van je klant of waarover je je klant wil informeren hoe een behandeling precies verloopt. Deze extra informatie wil je natuurlijk enkel verzenden op het moment dat de klant voor deze behandeling specifiek een afspraak heeft.

Voeg daarom deze extra specifieke reminder info toe voor deze behandelingen. Bijvoorbeeld bij een spray-tan kan je melden dat het aangeraden is om 24h op voorhand geen bodylotion aan te brengen, of bij een pedicure om slippers mee te brengen. Op die manier kan ook jij efficiënt starten met de behandeling en vermijd je vervelende situaties op het moment zelf. 

Zo simpel en volledig geautomatiseerd, maar vooral een extra gemak voor een nog meer georganiseerde werkdag! 

Ga er nu mee aan de slag en lees hier hoe jij je mails kan personaliseren. [→]

Leer meer over de volgende voordelen...