Marie-Lore (iBeauty)

05-04-2016 - Marie-Lore (iBeauty)

Tip 43: herinneringen als marketing tool


Tip 43: herinneringen als marketing tool

Steeds meer en meer schoonheidssalons en kappers zien het nut om klanten te herinneren aan hun afspraak. Dit werkt immers verbazingwekkend efficiënt. Beautycoach Vicky Vermeiren geeft deze wel zeer bruikbare tip: waarom zou je de bevestiging- en herinneringsmail niet gebruiken als marketingtool?

In iBeauty kan je op eender welk moment jouw bevestiging- en herinneringsmails / SMS'jes aanpassen, zodat de promotie / actie die je extra vermeldt steeds up to date blijft. Handig toch! Heb je anderstalige klanten, dan kan je trouwens een extra taal toevoegen en de klant in zijn / haar moedertaal aanspreken. Dat is pas klantenservice!

​Of je nu de herinneringen per mail of per sms uitstuurt, het is zeker een goed idee om deze te gebruiken als extra marketingtool. Vicky vertelt jullie graag waarom je SMS'jes ook best kan gebruiken als marketing tool. Uiteraard geldt dit net zo goed voor de herinneringen die uitgestuurd worden per mail.

Vicky Vermeiren:

"Maak van afspraak-reminders een échte marketingtool"

Leer meer over de volgende voordelen...