iBeauty blog: agenda
04-03-2019
Verlaag de no-shows van je schoonheidssalon
Net op tijd gedaan met je vorige klant en alles netjes opgeruimd voor de volgende, maar de volgende klant komt helaas maar niet opdagen. Een no-show is ongetwijfeld het meest frustrerende fenomeen waar je als schoonheidssalon mee te maken krijgt.
26-02-2019
Klantenkaart
Zet met iBeauty eenvoudig een spaarprogramma op dat jou past, wissel punten in en verhoog zo je klantenbinding.
Aandacht, waardering en een persoonlijke aanpak, blijven belangrijk om jouw vaste klanten geliefd te laten voelen en zo jouw salon te onderscheiden van anderen.
05-04-2016
Tip 43: herinneringen als marketing tool
Steeds meer en meer schoonheidssalons en kappers zien het nut om klanten te herinneren aan hun afspraak. Dit werkt immers verbazingwekkend efficiënt. Beautycoach Vicky Vermeiren geeft deze wel zeer bruikbare tip: waarom zou je de bevestiging- en herinneringsmail niet gebruiken als marketingtool?
20-08-2015
Geef agenda’s naast elkaar weer!
De agenda kan weergegeven worden op week- maand- of dagoverzicht. Heb je meerdere agenda’s actief, dan worden deze op dagniveau naast elkaar weergegeven. Op die manier heb je een duidelijk overzicht van de vrije momenten binnen de verschillende agenda’s.
20-11-2014
Verlies geen klanten en laat ze online reserveren!
Klanten verwachten dat je telefonisch bereikbaar bent, haast op elk tijdstip van de dag. Tijdens behandelingen lukt het echter vaak niet om oproepen te beantwoorden.
Wisten jullie dat 1 op de 4 personen gewoon een ander salon trachten te contacteren?
18-11-2014
Betalingsbewijzen verstuur je nu per mail!
Steeds vaker gebeuren allerlei zaken digitaal. Blijf niet achter en verstuur je betalingsbewijzen per mail.
10-07-2014
Locaties
Gebruik de Locatie functionaliteit om verschillende behandelingsruimten te definiëren. Op die manier wordt het nog eenvoudiger om behandelingsruimten en personeel in de agenda's te beheren.
29-06-2014
Dynamische afspraken met tijdslijn
Om ervoor te zorgen dat afspraken nog beter kunnen ingevuld worden, stellen we jullie graag de verbeterde agenda voor. Door de afspraken dynamisch te maken en de tijdslijn te introduceren, wordt het overzicht nog beter behouden.