Marie-Lore (iBeauty)

03-08-2018

Laat jouw klanten hun afspraak online annuleren tot 24h op voorhand

Feature Friday #44


Feature Friday #44

​Beperk telefoons naar het salon nog meer door jouw klanten hun online afspraak zelf te laten annuleren en dit tot 24h op voorhand.

Online afspraken door de klant zelf laten annuleren

Tot 24h op voorhand is het mogelijk om jouw klanten hun online afspraak zelf te laten annuleren. Op die manier beperk je telefoons naar jouw salon.

Hoe ga je te werk?

De klant kan via de link: mijn.ibeauty.be inloggen op haar persoonlijke privacypagina. Deze link kan je beschikbaar maken op jouw website, maar wordt standaard mee verstuurd met elke communicatie vanuit jouw salon (Reminders, nieuwsbrieven en verjaardagen).

Op de privacypagina vindt de klant een lijst van de aankomende afspraken terug.

Naast de afspraak staat een x-je, waarmee de afspraak geannuleerd kan worden. Is de afspraak binnen minder dan 24h, dan kan de klant niet meer zelf de afspraak annuleren, en moet er dus gebeld worden. 

Klant dient nog even de bevestigen en de afspraak is verwijderd!

Na het annuleren door de klant, krijgt ze zelf een mailtje met daarin de bevestiging van de annulatie. Jij krijgt ook meteen een mailtje met daarin de gegevens over deze annulatie.

Leer meer over de volgende voordelen...