Hoe kunnen klanten zelf hun afspraken annuleren?


​​Soms wens je dat de klant zelf de afspraak kan annuleren. Of net niet. Je kan dit instellen per agenda via Instellingen/Agenda. Daar kan je klikken op het potloodje naast de agenda en kan je onderaan het vakje aanvinken: Klant mag zelf afspraken annuleren via mijn.ibeauty.be.

Via het menu Instellingen/Agenda kan je het tabje Agenda instellingen kiezen om vervolgens het vakje aan te vinken bij Beheer je afspraken knop in mail. Wanneer deze optie is aangevinkt wordt er in de bevestiging- en herinneringsmail een knopje voorzien, wat voor de klant gemakkelijk herkenbaar wanneer deze zijn afspraak wil annuleren.

Tot hoever op voorhand iemand mag annuleren kan je ook hier bepalen d.m.v.de tijdspanne te kiezen Annulatie boeking.

Hoe werkt mijn.ibeauty.be?

Je klant voert het emailadres in, op dat adres wordt een link verstuurd waarmee de klant op het profiel kan inloggen bij het selecteren van jouw salon.

Wat ziet je klant op dat profiel?

  • 'Mijn volgende afspraken' - Dit bevat een lijst van alle geplande afspraken

  • 'Mijn klantenkaart' - Hier kan de klant zien op welke dag ze hoeveel punten heeft gespaard
  • 'Mijn producten' - Een overzicht van de gekochte producten.
  • 'Mijn abonnementen' - Een overzicht van de actieve abonnementen, met het aantal beurten dat nog beschikbaar is
  • 'Mijn body fiche' - De meetresultaten van de voorbije bezoeken, in tabelvorm en in grafiek
  • 'Mijn privacy' - Privacy-instellingen ivm opslaan van gegevens

Je kan zelf kiezen wat ze zien via Instellingen/Privacy, behalve de privacy-gegevens, deze zijn altijd zichtbaar.


Leer meer over de volgende topics...