Hoe kunnen klanten onmiddellijk toegang hebben tot de online agenda?


​Email opvragen bij start

Vink het vakje aan om van bij de start een email adres op te vragen Als het vakje niet is aangevinkt heeft de klant onmiddellijk de mogelijkheid om de reservatie te starten. De email wordt in dat geval pas gevraagd op het moment dat de klant beslist te boeken. Is het email adres gekend dan is de reservatie voor een bestaande klant en kan deze dus gewoon verder boeken. Is het email adres niet gekend dan is de boeking voor een nieuwe klant en dient deze eerst nog extra gegevens in te voeren, zoals bijvoorbeeld telefoonnummer, adres....

Bevestiging email noodzakelijk

Vink het vakje aan als je wenst dat klanten bevestigen via hun email. Dit kan in het begin van de reservatie of op het einde van de reservatie (afhankelijk van de instelling email opvragen bij start). Let op: wanneer er geen bevestiging noodzakelijk is, is er geen controle op de echtheid van het ingegeven mailadres! Staat de bevestiging email noodzakelijk aan dan ontvangt de klant na het ingeven van zijn mailadres een mail in zijn of haar mailbox. Deze mail bevat een link waar de klant moet op klikken om de online reservatie te kunnen verderzetten.


Leer meer over de volgende topics...