Hoe verwijder of pas ik een kassaticket aan?


Wanneer je een verkeerde afrekening gemaakt hebt, is het handig om het kassaticket te verwijderen of aan te passen. Een ticket aanpassen of verwijderen kan op twee manieren.

1. Betaalde rekeningen

  • Klik op met menu 'Kassa' submenu 'Betaalde rekeningen'
  • Een overzicht van de betaalde rekeningen van vandaag wordt getoond. Via de kalender kan je naar een andere datum gaan.
  • Kies de datum waarop de rekening is aangemaakt om deze aan te passen.
  • Klik op het 'Bewerken' icoon om de afrekening te bewerken
  • Klik op het 'Verwijderen' icoon om de afrekening te verwijderen

2. Afrekeningen per klant

Wanneer je een afrekening wil aanpassen van een bepaalde klant, kan je dit ticket ook zoeken via het menu 'Klanten'.

  • Klik op het menu 'Klanten'
  • Zoek de klant waarvoor de rekening dient aangepast te worden en klik op de naam van de klant
  • De klantenfiche wordt geopend en een aantal tabs worden zichtbaar.
  • Klik op de tab 'Afrekeningen' om de lijst van afrekeningen van deze klant te raadplegen
  • Klik op het 'Bewerken' icoon naast de afrekening die je wil bewerken
  • Klik op het 'Verwijderen' icoon naast de afrekening indien je deze wil verwijderen.

NOTE: let op, voor de afrekeningen die verwijderd worden, worden de omzetcijfers alsook de stock aangepast!


Leer meer over de volgende topics...