Marie-Lore (iBeauty)

16-11-2018

Wie heeft de nieuwsbrief gekregen? Wie heeft hem gelezen?

Feature Friday #53


Feature Friday #53

Af en toe van je laten horen is tegenwoordig geen overbodige luxe, het gebruik van social media kanalen maakt dat een groot publiek bereikt wordt. Toch kan het gericht uitsturen van een nieuwsbrief meer effect hebben dan zomaar naar iedereen. Via iBeauty is gericht uitsturen heel eenvoudig, net zoals het aanmaken van de nieuwsbrief zelf en dit zonder het kopiƫren van mailadressen of het aanmaken van groepen. Sinds kort kan je nog beter opvolgen naar wie de nieuwsbrief werd verzonden en wie hem heeft gelezen en kan je zelf beslissen om klanten opnieuw de nieuwsbrief te versturen.

Opvolgen van nieuwsbrieven

Het is mogelijk om in detail op te volgen welke klanten de nieuwsbrief ontvangen hebben en welke hem ook gelezen hebben. Heeft een klant een nieuwsbrief niet gelezen, dan kan je zelf deze nieuwsbrief opnieuw versturen. Zo gaan jouw nieuwsberichten niet verloren en blijven je klanten up to date!

Hoe ga je te werk?

  • Klik nadat je een nieuwsbrief verstuurd hebt in het menu Nieuwsbrieven, naast de nieuwsbrief op het klantenicoon
  • Een lijst wordt geopend, naast elke klant zie je een oogje en een potlood icoontje.
  • Klik op het potloodje om de klantenfiche te bewerken (aanpassen van het mailadres)
  • Is het oogje groen, dan heeft de klant de nieuwsbrief gelezen
  • Is het oogje grijs doorstreept, dan heeft de klant de nieuwsbrief niet gelezen
  • Klik op het envelopje om de nieuwsbrief opnieuw te versturen naar enkel deze klant

Leer meer over de volgende voordelen...