05-06-2020 - Marie-Lore (iBeauty)
In een oogopslag informatie over klantengegevens
Houd je klantengegevens up to date
Planning is zeer belangrijk doorheen de werkdag. Klanten niet laten wachten staat zeker op nummer 1, maar wat als je klant jou laat wachten, of helemaal niet komt opdagen? Jammer genoeg zal je no-shows nooit voor 100% kunnen uitsluiten, maar je kan er wel alles aan doen om het aantal no-shows zo goed mogelijk te beperken. Met de software van iBeauty heb je alvast een heleboel functies die je hierin helpen!
iBeauty biedt een heleboel tools en inzichten om het aantal no-shows zo goed mogelijk te beperken. Zo wordt er een automatische bevestiging- en herinneringsmail verzonden, de boodschap van deze mailings, kan uiteraard helemaal gepersonaliseerd worden met jouw voorwaarden. Wist je trouwens dat je per gekozen dienst extra reminder info kan toevoegen?
De opvolging van de verstuurde, ontvangen en gelezen reminders, krijg je mee aan de hand van handige icoontjes of via een overzicht. Zo kan je hier gemakkelijk op inspelen.
Naast deze handige informatie wordt in het afsprakenveld getoond welke informatie er van jouw klant ontbreekt. Zo zie je in een oogopslag of er een mailadres of telefoonnummer gekend is, of de klant zelf beslist heeft om geen reminders te ontvangen tot zelfs of de klant een nieuwe klant is.
Op die manier kan je de klantengegevens zo goed mogelijk aanvullen, zodat je kwalitatieve data gaat aanvullen wat op termijn een voordeel geeft omdat je zo meer mensen kan bereiken en dus ook minder annulaties zal ondervinden.
Meer weten over de icoontjes? Lees dan hier de documentatie
Leer meer hierover in volgende blogs...