Marie-Lore (iBeauty)

31-08-2018

Verbeterde workflow abonnementen - Indicatie van de reminders

Feature Friday #47


Feature Friday #47

​Steeds meer en meer salons bieden klanten behandelingen aan in de vorm van abonnementen of kuren. Het beheer, verkoop, opvolging van de abonnementen werd verbeterd!  Daarnaast kan je vanaf nu volledig zelf nagaan wie wanneer welke reminder ontvangt en leest! Handig toch?

Verbeterde workflow van abonnementen

Steeds meer en meer salons bieden behandelingen aan in de vorm van abonnementen. Het is een slimme manier om jouw klanten aan een voordelig tarief een aantal beurten op voorhand te laten betalen. Daarnaast heb je overigens ook steeds vaker kuren waarin een aantal beurten nodig zijn om resultaat te boeken. Of je nu een abonnement of een kuur aanmaakt, de workflow binnen iBeauty is hierin verbeterd.

Zo kan je bij aanmaak van het abonnement, de behandeling koppelen, wordt bij verkoop het abonnement automatisch toegevoegd bij de klant, kan de klant online boeken op de behandeling binnen het abonnement en heb je een veel beter overzicht van geboekte afspraken op een abonnement of aankomende afspraken binnen in het abonnement.

Lees hier snel hoe je te werk gaat!

Indicaties over de reminders

Bij het maken van een afspraak ontvangen de klanten onmiddellijk de bevestigingsmail. 24h op voorhand krijgen de klanten van het salon ook de herinneringsmail in hun mailbox.

Door omstandigheden kan het zijn dat de mail niet goed aankomt of gewoon niet gelezen wordt, denk bijvoorbeeld aan de SPAM folder of het mailadres dat niet correct is of het vinkje dat niet aanstond...

Vanaf nu kan je via een annotatie in het afsprakenveld zelf nagaan welke klanten hun mailings ontvangen en lezen. Of raadpleeg je liever een lijst met de status van de reminders voor vandaag en morgen? Dan kan dit ook! Op die manier kan je hier, indien je wenst, op inspelen en je no-shows nog meer gaan beperken.

Lees hier snel hoe je te werk gaat!

    

Leer meer over de volgende voordelen...